tisdag 15 december 2009

tandgnissel


Det blir i regel väldigt tyst från mitt håll när jag mår som sämst. Då varat betvingar, förefintlighet blir vedersakare. Mina ord fastnar i halsen tillsammans med andarna, de vill än mindre skrivas.

De senaste fyra månaderna har varit Gehenna, min självkänsla blev stoft i hennes plötsliga flykt.
Jag far och for fram vårdslös och desillusionerad, alternerande mellan sorg och ilska.
Bla så riktas min ilska idag åt de människor som, under år, lismande bedyrade vänskap och välmenande, men i själva verket var ute efter min flickvän. Alltid bakom min rygg och utan svårigheter att sedan se mig i ögonen. tvåfejjade ynkryggar.
Andra låtsades som om jag inte fanns, eller var häpnadsväckande snarrådiga utan att känna mig det minsta.
Jag kommer inte tveka att dela ut ett par lavetter till en viss man vid tillfälle.

You extricated yourself to the jungle

To try to temper that instinct to kill

6 kommentarer:

Barbieqkiller sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
from Alice John with a whisper sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
from Alice John with a whisper sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
from Alice John with a whisper sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Nähäpp. Inget är nytt under kvibergssolen av inlägg och kommentarer att döma..

Sadness Addicted sa...

Women must stand up to big pharma bullying them to over-medicates with antidepressants washing out their emotions & personalities and interfering being mothers, sisters, brothers, daughters, partners and lovers.. Women are targeted for antidepressants by big Pharma in the same way that tobacco companies targeted us 70 years ago. Drug companies are so effective at selling unhappiness to women that women take more than twice as many antidepressants as men. http://sadnessaddiction.blogspot.com/